Back in LA :)

Godmorgon! 
oooooh YES.. Nu är vi hemma i LA :) Äntligen! Syster är även hemma igen efter nästan 2 veckors semester här. Vi hann med nästan allt som man kan tänkas hitta på här; Besöka stränderna (santa monica/Venice), shopping områden /3rd st promenade/The grove/ och våran favorit Beverly Center, vi hajka i Runyon canyon och besökte Universal studios! Men efter nästan två veckor av att hitta på saker varje dag, så är man ganska rastlös nu.... Har fortfarande inte riktigt kommit in i mitt "slö" mode. MENMEN, det kanske är bra i och med att skolan börjar nästa vecka. Då går jag Måndag-Torsdag (ca 1 lektion per dag) och sedan har jag långhelg! :3 yaaay.. Är faktiskt taggad som fan på att det ska börja! 
 
Nu i helgen ska jag väll träffa Brandon också. Jag ska bjuda på svenska snaps och så ska vi gå på bio nån kväll.. Han ville se As above so below. Så det blir ju... spännande.. Såg trailern och jag kommer nog dö ganska hårt. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback