Venice

Sitter just nu och försöker kolla i kapp lite GoT. Det har varit så mycket plugg och sådant så jag har inte riktigt haft ro att titta. I morgon har jag dock en essay som jag ska skriva i engelskan, dock inget jag kan plugga på så därför passar jag på och chillar lite nu. 
 
I söndags så var vi på westside pavillion :) Meningen var ju att vi skulle shoppa, men när vi kom dit tappade jag lusten totallt och köpte ingenting förutom mat. Annars så har jag spenderat i princip hela helgen hos Brandon. Det var inte planerat så, men med inställda lektioner för både Brandon och mig, så hade vi helt enkelt inget bättre för oss. Men i fredags när jag åkte till skolan (från venice) för vår drawing klass så visar det sig att den är inställd. Sådär halvkul 8 på morgonen. Så jag och Amanda fick åka hem och chilla, ganska skönt en fredag ändå. Jag åkte iaf senare på dagen till Brandon igen och vi har väll bara i princip hängt på boardwalken och sett tusen filmer och avsnitt. 
 
Här är några halvkassa bilder jag tog med mobilen påväg till Brandon. 
 
 
 
VENICE

 


 
Venice Boardwalk
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback