semester start

Och då så var min lilla "minisemester" över. I morgon börjar jag min första skoldag med ESL (engelska lektion) och en avancerad video redigerings lektion. Jag börjar ca 11 och slutar 5 :) Det är min längsta dag så det är ju inte så mycket att bråka om. 
 
Igår var jag och Brandon på bio och såg As Above So Below och den var faktiskt helt okej. Lite för mycket historia/bakrund/jobbig brud som skulle prata och berätta allt hela tiden och något paranomalt för min smak men enligt Brandon (som har koll på lite historia) tycker den var grym. Efter filmen åkte vi hem till mig och började titta på film, men hungern steg så vi åkte iväg igen för att käka. Det fick bli nå jude ställe där de hade mackor och konstiga grejer... Haha men helt ärligt så var mackan och de vi åt över förväntan. Det var tasty. 
 
Nu har Amanda och Aston åkt iväg på barbeque/pool party hos Sara :) I och med att jag går i skolan i morgon så vågar jag inte följa med i fall om att det blir för sent osv.. Men nu ska jag iaf laga lite middag till mig själv så det får blir lite pasta med bacon :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback