Finals week is coming

Om exakt 2 veckor så sitter jag på planet hem just nu. Längtar så fruktansvärt över att få se Bonnie <3 
Tills dess så har jag ändå inte så mycket plugg, trots att det är finals week. Jag har prov måndag och onsdag i ESL; dvs ett grammatikprov och en essay skrivning. På tisdagen ska jag lämna in ett projekt i Video redigering, vilket jag i princip är klar med, och som jag ändå inte kan jobba på hemma. På fredag är det en final projekt drawing som ska vara klart, vilket jag nog kommer hinna med. Och sen sist prov på måndag i film 2 klassen :P
Detta kan nog gå ändå! Det ända är väll att vi ska ha ritat 50 skisser,, tills i morgon.. Och jag har ritat sisådär 25? .. hahhaha så jag kommer få rita gärnet idag. 
 
Annars så har vi typ ingen mat mat hemma, och ingen har pengar över för att handla mat. Men jag är den enda som har pengar kvar på mitt amerikanska (dvs hyrpengarna), så jag får väll ta från dom och se till så vi inte svälter ihjäl. Har iaf skrivit en kort inköpslista där det fösta är "Nudlar".. 
 
Vi har även börjat skriva packlistor och en städlista, så vi vet och inte glömmer bort något sen när vi städar innan vi åker. Typ "städa köket", "tvätta soffgrejer" (tro mig det behövs), och sedan tänkte vi tvätta alla kläder en gång innan vi åker hem.
 
Nu ska jag väll förska hitta något att äta?? Kanske ta det sista nudelpaketet.... 
 
 
Pluggade uppe på taket i tisdags. 
 
 
Blev klar med kolbilden förra veckan som vi jobbat med så länge.
 
 
Jag hade tråkigt häromdagen... Så det fick blir lite "bowling" med mina tomma pepsis..
 
 
Igår när jag var påväg hem från air campus. PALMISAR!
 
 
Mitt mys rum på kvällen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback