Värmebölja, filmkväll och Tom Shadyac

Yttligare några veckor har gått... Måste säga att veckorna verkligen flyger fram. På veckodagarna går jag i skolan, sedan har jag i princip långhelg (tors-söndag) då jag oftast hinner med att vara med Brandon några gånger. Söndagar brukar jag dock plugga på, så det är ju skönt att få in lite rutiner. 
 
Det har däremot varit så sjukt bajsvarmt nu senaste dagarna så vi har har gömt oss i lägenheten med ac'n på.... Trots det så känner jag mig inte riktigt kry då jag är yr nu förtiden. Måste vara värmen, får helt enkelt se till att alltid ha en vattenflaska med mig (vilket jag nu har börjat ha)
 
Idag stannade jag iaf hemma från skolan.. Jag kunde inte sova alls de 3 sista timmarna jag skulle gå upp så när klockan väll ringde (när jag precis hade somnat) ja då mådde man ju sådär.. Men det var nog smart av mig att stanna hemma idag då jag haft huvudvärk och varit lite snurrig hela dagen. MEN efter lite mat, vatten och en tablett så har jag fått tillbaka lite energi, så ikväll kommer Brandon över så ska vi ha filmkväll. Jag börjar ju trots allt 2 i morgon. 
 
Måste även tillägga hur jävla cool Tom Shadyac är. Jag och Amanda har honom som lärare i vår FILM 5 klass, och man kan ju säga att jag var galet starstuck (han är ju producent och director för bl.a Ace Ventura: Pet detective, Liar Liar, Bruce den allmäktige osv.) Det första han dock gjorde till alla elever var att gå fram och hälsa, skaka hand och bara visade medmänsklig respekt. Nu senaste lektionen så highfivade vi varann och så gillar han att klänga på oss.. haha... OCH han ger oss pizza varje lektion... den är ju trots allt 4 timmar lång.. Talk about giving love.. Vilket det han förespråkar om varje lektion. Våran midterm kommer gå ut på att hitta oss själva. Så det är ju ganska najs. OCH nu senast så fick vi en varsin "Journal", som egentligen inte har något med klassen att göra, men har tycker vi ska börja skriva ner tankar osv, för det hjälper en att växa som person blablbabal. Sjukt cool snubbe. 
 
 
 
Vår "Journal" som vi fick. 
 
 
Posters som jag köpte på Venice Beach förut. Sjukt snygga (100 tusen detaljer) och sitter över sängen såklart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback