ca 3 veckor kvar

Det är bara ca 3 veckor kvar innan vi åker hem. Men det innebär också finals i alla kurser.. = Mycket plugg...  
Men här ska kämpas! Helgen har iaf gått otroligt fort... Och i morgon är det skola igen. Idag har det varit röd dag, "Memorial day" och därför har vi varit lediga. Vi hade tur och det var fint väder så vi låg uppe på taket och solade i några timmar.. Så nu är vi solbrända igen :3 
 
Jag har också börjar läst på en ny bokserie. Första boken heter "Embrace", hitills så är det bra som fan. hehe. Amandas bok som hon redan läst hela serien på (ca 5 böcker) så nu är det min tur att hamna i böckernas dröm värld! Lagom nu sådär till finals.... 


 
Idag efter jag varit uppe på taket. Satt i soffan och pluggade samtidigt som jag kollade på "The test". 

 
Amanda lagade enchiladas här om dagen, mycket gott! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback