Helg i Venice

Efter en lång helg med Brandon så är det ju måndag igen. Måndag morgon för att vara exakt, går ju i skolan hela dagen idag... Men för att ge en liten snabb sammanfattning av helgen så hämtade Brandon upp mig i fredags (efter 10 på kvällen) och så åkte vi hem till honom i Venice. Vi tog en promenad på natten på Boardwalken och tittade på skateparken och några coola hus. Därefter åkte vi till nån mexikansk restaurang som var fett mysig, blev klara runt 3 på natten? Där efter åkte vi hem till honom igen och satte på en film som båda somnade till.. 
På lördagen hade jag planerat att shoppa lite så vi gick på boardwalken igen så jag fick titta lite på grejer..hehe.. Efter det så gick vi till stranden och solade lite :) När vi kom hem till han igen beställde vi hem pizza och tittade på film.
I söndags var ju planen att jag skulle plugga lite grann... meenee nä.. Han började skjutsa hem mig runt 2, fast vi besökte nå "fashion destrict" emellan för att han skulle köpa några kavajer och grejer. Så det tog nån/några timmar. Efter det så åt vi på In-n-out,, Omg.. Godaste hamburgaren jag någonsin ätit o.O... Sen åkte vi hem till mig, och planen var att han bara skulle komma upp och ta en drink, men det blev så att han stannade och vi tittade på lite avsnitt och filmer... Han åkte iaf hem runt halv 9... såaatteee...Så har iaf min helg sett ut. 
 
Nu ska jag väll ta och äta lite frukost och förbereda mig mentalt för engelska "Mega-quiz" testet idag.. Tror dock det kommer gå bra :) 
 
Fick även precis veta av Amanda att hon har nå magsjuka (Y) KUL! Finalsweek och allt...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback