En vecka kvar

Jag känner mig mycket nöjd efter dagens "Final". Det var sista videoredigerings lektionen för denna semester så vi skulle visa upp våra finals. För att vara helt ärlig så var nog min cut/video lätt av dom topp 4 bästa. Jag fick iaf 190 av möjliga 200 poäng så det tar jag som något bra! Mina procent gick iaf upp till 91% så jag kommer få ett klart A i kursen, yay :3 
 
I morgon har jag essay skrivning i min ESL klass som jag är lite nervös över.. De andra essay skrivningarna har inte gått så bra och denna i morgon utgör hela 25% av betyget :c .. Jag sitter nu och försöker plugga lite på ämnet och förhoppningsvis hittar på något smart att skriva om det i morgon. Än vet jag ju inte frågan så jag kan tyvärr inte förbereda mig mer än att det kommer handla om "döende språk". 
 
Sen gäller det för mig att rita som fan på vårat final project i drawing... Har hur mycket som helst att rita och oavsett om vi har A i kursen, så vill man ju att slutprojektet ska bli bra. 
 
Jag kommer få spendera huuuur mycket tid som helst för att plugga till sista provet på måndag i Film klassen... Senaste provet klarade jag mig precis och så vill jag ju inte ha det igen.. Som tur är, är det nog inte lika mycket att plugga på denna gång som förra. Läraren har även fixat en "extra credit" uppgift som innebär att vi ska skriva kommentarer på vissa specefika filmer på IMDB.. Den måste jag göra, även fast jag inte vill då jag verkligen behöver de där extra poängen för att säkerställa mitt betyg. 
 
Annars så har vi precis ätit fiskpinnar och mos! Jag har idag packat ner alla rena kläder i resväskan och fixat lite..Det är ju trots allt bara en vecka kvar nu, och iom att jag kommer spendera helgen med att plugga/städa och vara med Brandon, så måste jag se till att vara smart och prioritera allting. Nu ska jag iaf fortsätta med att plugga lite till morgondagens final! 
 


En utav mina många bilder i mitt skissblock. Ritade denna kvällen innan på cirkus 10-15 min. 
 
 
I skolan :) Satt och väntade på att filmlektionen skulle börja. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback