Frisörbesök!

FREDAG IDAG!! 
Inte vilken fredag som helst, Kenneth kommer ikväll! Amanda har röjt i lägenheten medans jag har tvättat för min egen skull. Igår var Brandon här och vi gjorde det vi alltid gör, men i och med att Kenneth ska vara här i några veckor så får vi se hur ofta jag och Brandon kommer kunna vara. Dock om vi håller oss i mitt rum (dvs inte springer ut och in genom dörren eftersom kenneth ska sova i vardagsrummet) så tror jag nog det ska gå :) Vi får bara bunkra upp med mat och dricka så överlever vi nog en natt. 
 
I morgon ska vi åka till Ikea och det har jag faktiskt sett fram emot! Jag ska köpa nya säng lakan, handdukar, kanske nån kaktus att pryda rummet med? .. Jag vi får se vad som köps i morgon. Jag ska nog sitta ikväll och skriva en liten lista så jag inte köper hela Ikea i morgon. 
 
Igår var det även planerat att jag skulle spenderat hela dagen på stranden med Brandon, men vi avbokade det och jag åkte hem efter min lektion igår. DOCK, påväg hem, fick jag en shopping impuls så jag hoppade av vid ett köpcenter som ligger på vägen för att shoppa lite. Det slutade dock med att jag på impuls gick in i en frisörsalong och frågade om de hade drop in. Tur (otur) som jag hade så var den en tid ledig! YAY. Så jag fick mitt hår fixat igår mot en ordentlig summa pengar. Måste säga att jag blev sjukt nöjd, har då aldrig blivit så nöjd efter ett frisörbesök. Hon fixade till min ombre och mitt största krav var att jag ville ha kalla färger. Och kallt hår fick jag! 
 
NU är det mat och vi ska för första gången pröva äta kyckling-hamburgare! SPÄNNANDE! 
 

Resultatet!! :))


 
Det tog uppemot 5 timmar allt som allt.. Var helt slut efter frisörbesöket.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback