Hej

Och så är ännu en vecka typ över.. Jag tycker veckorna är slut redan på onsdagar eftersom våran drawing klass på fredagar inte borde räknas som en lektion :) 
Hur som helst så hade jag essay skrivning idag i Engelskan. Det gick bättre den här gången och jag hoppas att mina % inte går ner, för just nu ligger jag på B i kursen. Efter provet så åkte jag till Air campus och arbetade på min Final i videoredigerings kursen. Vi ska göra nå promoting/reklam aktigt projekt om dragracing. Vi har film material, musik och allt att jobba med så det är lite att göra. 
Det går absolut sämst i min film 2 kurs då en tredjedel av betyget går ut på att räcka upp handen och "delta" i klassen, vilket jag inte gjort så vi får se hur det går. 
 
Nu kom Amanda och Aston hem efter att ha varit och handlat så jag ska ta och göra något produktivt...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback