Bella och Jacob / Step book


Heej!


Idag har jag varit i skolan.. Som vanligt.. Idag glömde jag skåp nyckeln ( som vanligt ) ..
Heh Och just nu har jag tråkigt.. Tittar igenom ett par bilder som jag garvar ihjäl mig på XD ( New moon; Bella och Jacob har vi ritat.. I en step book" Kolla bilderna XD hahaha fy asså vad vi är bra XD

Jag har pluggat lite till något jag skulle komplettera i morgon på No'n? Tror inte det var så svårt i alla fall XD bara något jag glömde skriva på provet.. ( suck ... )

Och nu när som helst ska jag ge alla kaniner mat.. Fresten nån som är intreserad??? :O Har en vit hona och två jätte söta hanar i " typ " olika färger.. ( Gul, lite blå, vit och sådär.. ) 5-10 kr tassen kanske?? De är innekaniner dock.. :/.. De är nu ca 16 veckor.. :)



hahah Jacob och Bella XD De håller i " reservdelar "



hahah Och här är dom i garaget XD som om man inte ser det typ?? XD



Hahha Och där är faktiskt en " VARG " och NEJ det är inte en älg ( tro mig jag vet, det var jag som rita ^^ )

Och nu kommer den mest lika XD 





 HAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAH Jacob och Bella åker motorcykel! XD XD hahah jag tycker det är ganska likt i alla fall XD


haha och JA! Det är sånt vi gör på våra Engelska lektioner XD I alla fall på B-Engelskan XD




HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!! HAR DU LAGT UT DOM DÄRA NU? XD I MIN STEPBOOK. Vi gör fan inget annat än det där typ. Seriöst xD HAHAHHAH!!

Du måste skriva att JAcob e den med långt hår. HAHAHHAHAHAHHAH!! SKRATTAR TYP SOM FAN! XD <333

2009-12-08 · 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback