Hah pluggat?


Heej!!

Idag har jag nästan BARA suttit och pluggat -.- Ändå så har jag inte kommit nånstans! :O Vad har man gjort liksom?? Det är det ända jag kommer ihåg som jag har gjort, Och spelat lite pianot såklart, men det tog inte så lång tid .. -.- till och med nu sitter jag och försöker plugga.. det går ju bra! Speciellt när Manda sitter vid msn -.-

Och i morgon ska jag stanna kvar i skolan och göra typ " omprov " Blä.. på femenism och sånt bajs.. Och sen har jag MASSA inlämningsuppgifter jag måste göra denna vecka.. De sätter ju betygen nu :O

hah men här en en bild på mig när jag blir medlem i " the Cullens " 8D



Joo.. jag kanske gör massa andra saker än att plugga kom jag på XD Ups.. XD

Och JAJA! Jocke hjälpte mig att ladda hem några New moon låtar..


Lol så jävla billigt photoshoppat ;D haha.

Och vassego för låtarna (A)

2009-12-08 · 21:01:50

MIA BILDERVA MKT FINARE (A) SÅ DET SÅ! För jag e bäst (Y) <3

2009-12-09 · 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback