Idol Final


Heej!


Igår var jag på Idol Finalen i globen :) Det var tredje året nu.. :) Erik var såååå braa att höra live asså! :O + Att efter det var slut så stog man bara några meter från Kevin borg :) Han stog och gav massa med autografer och tog foto med Fans. Jag vill ta ett foto med Mamma,pappa och Malin stressa som fan -.- sedan att det var så Pinsamt XD hah jaja nog om det.. Jag fick inte så bra bilder -..- Men här är i alla fall några -.-



Jao, utsikten från våran plats -.- Kanske inte den bästa platsen men den duger för oss ^^



heh både Calle och Erik var super bra! Men Erik heja jah på ialla fall (A)



HIHI Tove! :D



Och här är det Calle som sjunger :)





heh Calle sjunger Higher.



Mm, Men vem vinner? Calle eller Erik? :D



ERIIIIIIIIIIIIK!!! :D :D



Erik sjunger vinnarlåten! :D



Yeah! Bra att Erik vann :) Han har ju varit Bäst under hela tävlingen :D




.. :D Kan ni hitta honom? XD

Jo men det var kul som vanilgt att gå :) Sedan så filmade vi massa och spelade in ljudklipp.. Fast man hörde dock inte så mycket pga av att alla skrek, Inklusive jag (A)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback