Julafton :)


Heej!


:D God jul! ( haha e lite efter ) MEN MEN :D:D
Tänkte dela med mig lite om min jul :D

I morse så gick vi alla upp ( förutom fredrik såklart ) För att äta frukost tillsammans :) Gott! Skink Macka och Gröt :D Mums mums, så då käka jag ganska mycket eftersom Farmor hade sagt att vi inte skulle få så mycket hos dom. Då hade vi plannerat att käka hemma senare på kvällen..

Men när vi väl kommer dit, mätta ( i alla fall jag ) Så e det VÄRSTA julbordet.. -.- Allting! OCH mer.,
Hah Men det var bara att äta! Och OJ vad det var gott! :D:D Efter vi ätit och fikat så kommer tomten ( tradition ) Och i år var Bettan tomten, hon ville vara .. :P så.. aa.. Hah .. Då fick jag av farmor och farfar Presentkort på Åhlens 250kr  :D Perfekt! Sedan yttligare 300 kr löst :D Och en  Guldig paljett kudde :) Fin fin :D

Sedan efter en stund så brukar det vara så att man åker hem men vi stannde lite längre.. :) Det var också trevligt.

Sen kommer vi hem och det är dags för Paket öppning :) Jag fick av Malin, 100kr på HM ( hahahah, klockrent, hade köpt Exakt likadant till henne XD ) Sedan ett svart nagellack, eftersom jag alltid lånar hennes så det e bra :)
Sen av mamma och pappa så fick jag Yttligare 500kr på Åhlens ( Åhlens äger!! Dom har ju allt liksom! ) Sedan 200kr från Gunnar ( Tror det var så mycket ) Sedan så fick jag EN GITARR!!!!! :D:D:D:D:D JÄTTE FIN! MED fin väska också! :D Svart och nice ... :) Så jag e glad!! :D



ääääälskar den! :D:D:D



Sååååå fint :O :D

SÅ GOD JUL PÅER! :D:D




fin header :)

2009-12-26 · 16:00:03

Gud vilken fin gitarr :D Speciell. :) Inte som min fula traditionella -.-' <3

2009-12-27 · 17:13:59

jag har också en sån där gitarr :D:D men min e trasig, den går inte att stämma ;/

2009-12-29 · 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback