Julhandling Med Manda


Heej!


Idag vaknade jag och såg det vackraste någonsin! SNÖÖ! :D Yey
Sen skulle jag möta Manda vid HM kl 1 .. Men hon är seg som vanligt så jag fick vänta några min -.-
Haha .. Sen gick vi till Banken och tog ut money sen GICK vi till ÖB .. Fy fan vad kallt det var..
Hah där hade vi kul :) Köpte omslagspapper och twix :) hahh Våra skämt manda XD ( - Hah jag är en fara för trafiken, Snart kommer väll polisen här XD ) hahah XD fan vad kul. Orkar inte berätta.. För jobbigt..
Men sen tog vi vigelsjö bussen ner till busstationen igen och gick sedan mot affärerna.. Men jag hittade verkligen ingenting att köpa -.- Typ inte Manda heller, så vi ska gå på Fredag också :) Hihih

Hah och här är en rolig bild jag tog på Lillen igår.. :)

Han sovde nog ganska så gott där ^^



Och ush... -.- I morgon är det skola, jag orkar inte! Vill bara ligga kvar och sova .. Sen på onsdag så ska vi åka till det tekninska museet i sthlm.. Kul.. ( not ) Fast hellre det än skola ..

TJARÅ!


HAHAHAHAHAHA!! SÅ JÄVLA ÄGIGA fast skulle man berätta det för nån annan så skulle dom inte fatta! hhahhahahahah<3

2009-12-14 · 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback