Min Önskelista :D


Heej!


Nu har jag skrivit en lite mer rimlig önskelista :D Jag har faktiskt GANSKA så länge nu viljat lära mig spela gitarr.. (A) Men jag vågar inte hålla på med mammas eftersom hon är så försiktig med den och så, sedan tycker jag att den låter konstigt, jag skulle vilja ha typ en Akustisk gitarr, de låter BRA! :D Så som jag vill att de ska låta.. :)

Så här e min FINA önskelista :D



Fin va? :O :D

Vi håller på att renovera källaren också så därför ska mamma lägga mycket pengar på det i stället.. :)

MEN SHARÅ!



Linda, mammas gitarr är nog bara ostämd.. är nog därför den låter konstigt.

2009-12-20 · 13:30:31

Nope ^^ Det är så att jag hatar ljudet som kommer från " Vanliga gitarrer " IF U GET IT! :O

2009-12-20 · 15:35:21

Det va en fin önskelista. Jag kan lära dej att spela gitarr och du lär mej spela piano! har vi en DEAL? :D:D:D:D Säg att vi har en DEAL! SNÄLLA: <3

2009-12-20 · 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback