Minnen


Heeej!!


Kom just på att jag blir femton i morgon :O
OCH kom att tänka på att jag måste välja ett gymnasium och linje.. -.- De tre sista åren har gått SÅ FORT :'(
Kollade igenom lite gamla bilder och minnen börja komma tillbaka :) GUD vad kul vi har haft under alla dessa år! :O




Jag har för mig att det är JAG och MANDA som sitter i trädet utanför gamla församlinghemmet :)



åååh! Detta är VERKLIGEN oförglömligt! Hur vi varje torsdag gick till Mc donalds och käka och gick sedan till församlingshemmet till " Juniorerna " ..



haha var bara tuvngen XD Matilda rullade sig lite ZD


haha Jag och Manda körde ner i ett dike med cykeln XD ( säger vi, Only me and Manda knows the truth)



Hahah Ellen skulle klippa Malin på en rast XD Hon verkar ganska så lycklig?`


Ååååh! SKUMTOMTAR :D:D:D



Hah Våra hundra biobesök vi har varit på under våra år!! Så KUL det var varit! Glöm inte att vi ska gå på minst hundra till! ;)



Åh nej ! Inte hundra till ! xD Jag skrev just på din bdb att vi skulle miska på dom ! xD HAHA Men vi har ju en livstid på oss, Inte sant? :D och det med diket= HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA !!!! <33333

2009-12-29 · 23:57:51

bara en LIVSTID amanda?! Vi ska ju bli vampyrer, då har vi en EVIGHET så länge ingen varulv kommer och dödar oss (a).



HHAHAHAHAHAHAH, bilden på mig, omg va ful xD

2009-12-30 · 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback