New Moon bio med Manda


HeejHeej!!


Nu har jag och Manda vart på bio :D Den var precis lika bra som de andra gångerna :) Direkt efter skolan så gick vi och tog ut lite pengar, sedan så tog vi en buss upp till Gustavslund och gick sedan hem till Manda :)
Vi var där en stund, bloggade, käka, kolla på tv och yoa besök :D Sen gick vi ner till Stan :) Jag skulle leta efter en bra fonduation eftersom jah inte jag nån.. Så det tog en stunmd eftersoim jag måste jämföra med HM och Åhlens.. HM hade mycket billigare!!! Remember that.. Sen så gick vi till kryddan och köpte godis ( som vanligt ) och efter det så hämtade vi ut biljetterna till New Moon..

När vi väl kom in till biografen så såg vi att det satt tre personer precis brevid där vi hade bokat? Men det visade sig vara Heidi, med hennes kompisar Emelie? och John :) Det var trevligt :D:D

Sedan fick Fredrik hämta mig som vanligt : ) Stod utanför precis i tid :D

Och nu är jag här.. Sitter och skriver på mammas mini data i köket som är mörkt.. ^^ Och jag är bajs trött..
Har inte varit så här trött på länge så jag tror att jag bara ska släppa ut hundarna en vända och sedan lägga mig :)  ( Är för tillfället ensam hemma, Fredrik lämnade mig ) -.- ..

Juste, kom på att vi har dansat HELA dagen -.- Jag HATAR den jävla låten nu asså.. Hah alla sa verkligen att dom hade tröttnat på låten eftersom vi spelade den så högt så det hördes ute i korridoren XD haha och så hade några lektion bara en vägg i mellan och då hade Johan / Läraren tydligen sagt att de som inte har lärt sig "Beat it" ( låten vi dansar till) låten nu får annars IG XD hahah jag tyckte det var lite kul i alla fall XD

Men nu är jag trött,
Såå, Natti natti :D


VAD HAR´

,öäB DU FÖR BETYG I SVENSKA EGENTLIGEN? XD <3

2009-12-04 · 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback