Önskelista?


Heej!! :D


Nu har Manda åkt hem :/ Vi hann inte kolla på Prom Night i går så vi kolla på den idag :) Den var faktiskt bra, bättre än jag väntat mig :D Inte ett dugg läskig, lite förutsägbar men ändå sevärd :D

Just nu sitter jag och läser Breaking Dawn och lyssnar på musik :) Ligger på Kapitel 17 i boken, försöker att inte stressa mig igenom boken men det är inte så lätt -.- Den är ju bara SÅBRA! Jag älskar mera och mera Jakob delen :O Förut tyckte jag den var lite långtråkig men nu blir den bara BÄTTRE och BÄTTRE!! :D

Jag har fortfarande inte sagt något till mamma vad jag önskar mig :/ Min D5000 Kan jag bara drömma om... Manda har hittat en AS snygg mobil :O Jätte fin, Som priser också va.. Sony Ericsson Xperia X2 *Dreglar*

Annars får jag väll bara önska mig massa med små saker som inte är kul, Kanske ett par strumpor eller två? Jätte kul... Lovar, kommer bara vara sånt jag får.. Aja, jag får i alla fall Julmat :) Hoppas jag.. Annars ger jag upp..



BYE, Linda


Alltså! Den är bara SÅ JÄVLA FIN! OCH JAG VILL VERKLIGEN HA DEN! :O Men jag tror pappa redan har köpt en julklapp till mej så jag ska kolla på den på mellandagsrean :) <3

2009-12-19 · 18:11:50

Glöm den där fattiga Xperia, det är skrot. Satsa på en Apple iPhone 3G istället, riktigt fet mobil. Danne har en sån, den är snygg som fan, snabb som ett as och har 95% pekskärm, finns en knapp på den. Rålätt att lära sig, jag lärde mig på 1 minut. Ska köpa en sån sen ;) Fast den är svindyr (A)

2009-12-20 · 10:31:47

vilka krav du har unge :P

2009-12-20 · 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback