Renesmee


Heeej!!

Idag måste jag göra klart alla mina läxor med det gör jag inte just nu :D Jag gör något MYCKET roligare!
Nu skiter jag totallt i de som inte läst Breaking dawn, Otur för dom liksom.. Men jag tror jag hittat bilder på Renesmee!! :D Asså nu när jag sett dessa bilder så kan jag inte vänta till Filmen :O



:O:O Jaag dööör!! MÅÅÅÅSTE SE! :O



Puttiputtipuupuupuuuuuuu!!!



haha "Rosalie" Med Renesmee :D



HAhah " Emmett " Med Renesmee!! :D:D (  troligen.. )



ÅÅÅHH!! BLIR CRAZY!

Renesmee Carlie Cullen :D:D

hah jag orkar inte ens vänta till Eclipse fan! :O
kill me -.-



FYFAN ! VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MEJ? Visst blir Bella mkt finare som hon e i fyran? :D Super fin. (Y) Vad gullig Renesmee e :D <3

2009-12-10 · 18:33:39

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-12-14 · 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback