Släktträff


Heej!

Idag har jag, mamma och pappa hälsat på släkten.. :/ Tråkigt som vanligt.. -.- Hände inte så mycket.. eller  JO, tomten kom.. Nu Efter jul.. Med skägget bakochfram -.- Hoppsann.. Hah juste, fick en lök där man kan sätta en blomma i ( tror jag .... ) -.-


HIHI
lääängtar till i morgon!! :) Ska som sagt till Kista Galleria med Manda och the gang (= Jullan Å Kenneth )  :D
Har funderat lite på vad jag ska handla så det blir nog bra :) Kommer skriva ett inlägg i morgon när jag har kommit hem och visa mina köp ( som det troligen kommer att bli ) .. Manda och Jullan blir hämtade av Kenneth typ vid 10 hemma hos Lotta.. :) Så vid den tiden hade jag tänkt att vara nogolunda klar .. :D
Nepp, Nu hade jag tänkt att läsa, måste komma ihåg att jag ska upp tidigare än vanligt i morgon -.- Men det kommer det vara värt!! :D 

Ha det bra!

 Linda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback