SNÖ = I LIKE


Heej! :)

Idag kändes det som min tur-dag faktiskt :)
Mycket snö! :D Det är så mysigt när det är lite snöstorms aktigt :) Man blir så glad, fast det är svinkallt. I like.
Jag skulle igentligen haft syo möte i morgon, men så kom syon in till lektionen idag och pratade med mig om jag ville ha en tid idag istället, kl 12.15, eftersom i morgon ska vi åka till tekninska museet. Jo men då frågade jag mamma den tiden och det gick så bra så. Och sedan precis mamma kom till skolan så gick jag och manda Till syon, Då ser vi att det är några andra som ska in där? Eeh, var det inte min tid liksom? Aa,, Men då hade hon bokat in två samtidigt. Då tyckte hon att mamma skulle vänta en halvtimme tills de andra var klara. Men orka det? Så mamma åkte hem igen och jag sa till syon att vi får ta en tid i januari i stället. Mm ..

Cp syo.. -.- Fast det var skönt i och försej för jag missa skridskor.. :) Fast det måste jag ta igen i januari, Men men :)

Och i morgon ska vi till Tekniska :) Vet inte om det kommer bli kul att åka till ett museum.. Heh vi ska inte mötas för ens kl 08.30 på busstationen och min buss kommer typ 07.40.. Mm jätte kul.. Men Manda föreslog att jag ska komma upp till henne så ska vi spela något bil spel på x-boxen och det kan man ju inte säga nej till :D ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback