Sthlms tunnelbanor


Hej!


:/ Uch jag är sååå trött efter idag -.- somnade på bussen .. -.- Tur att jag vaknade till när jag skulle av :)

Idag skulle vi igentligen till Tekniska Museet men det blev lite ändringar.. Vi åkte till Historiska istället eftersom vi inte skulle ha nån tid att knappt komma till tekniska..

Hah.. Jag, Manda, Ellen, Nelle och flera åkte för långt med tunnelbanan. Vi såg när de andra gick av men vi såg ingen lärare? Så vi åkte vidare.. Men vi visste inte vart vi skulle av eftersom dom inte hade sagt nått.. Jo men då gick vi i alla fall av vid nästa station.. Och otur som vi då hade så skulle vi av på stationen innan -.- så då sprang vi upp och ner för massa med trappor och letade efter ett tåg tillbaka.. Sen när vi väl hade hittat rätt tåg och åkte tillbaka så var de inte där.. -..- Då hade de redan gått..Kul.. Hah vi hade ingen aning om hur man tog sig till dit där dom var så vi virrade runt as mycket´-.- Sprang runt i ett område hur mycket som helst.. Frågade människor vart det låg nånstans men alla sa olika.. Så frågade vi en tjej, Hon prata engelska men HON visste vart vi skulle.. Så då följde vi riktningen hon pekat ut och tillslut hittade vi de andra -.- Då stog vi och vänta på en buss vi " trodde " vi skulle ta i typ 20 min. Men sen började vi gå? Ahapp.. Då skulle vi inte till tekninska.. Utan det fick bli historiska.. Kul.. ( not )
 
Och bussresan påvägen hem var så jävla mycket flum asså XD hahha kul var det.. :D

Och nu sitter jag här.. Trött.. Vill sova.. Mm... * snark *
Det har varit min jobbiga dag -.-

GOD NATT 8D


Asså FYFAN säger jag bara ! :O Jag e åxå HELT SLUT!! :'O Skulle kunna somna sittandes. -.-' <3

2009-12-16 · 19:26:06

Hahaha, så sjukt trött man var när man kom hem!

Vägen hem va fan roligaste på länge! HAHA

2009-12-16 · 19:36:18

haha

tåg

tunnelbana heter de väl?

2009-12-16 · 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback