Vill ha photoshop


Heeej!


Nu har jag skaffat ennu en ny Bajs deisgn.. -.- Men den är bara tillfällig.. Tills jag har skaffat Photoshop dåra :)

Men jag har fått reda på idag att vi ska träna på dansen typ hela torsdagen och fredagen -.- Snacka om att jag kommer ?? Jag tycker det är jobbigt med att dansa i bara några timmar.. nu liksom.. 2 och en halv dag?? eller vad blir det ... Suck... 

HIHIHIIHH Jag såg att New moon kommer fortfarande gå i alla fall en vecka till i Norrtälje.. Men Jag och Manda tänker gå i alla fall ^^ Så det så! :D

Nu ska jag plugga till proven i morgon ^^ Matte och Bajs No,, Ska stanna kvar efter skolan i morgon och göra No provet.. Vi skulle igentligen gjort det i dag men hon gav oss 2 alternativ:
- Antingen göra provet då ( när hon sa det )
- Eller i morgon efter skolan :P

Och matten fattar jag ingenting av -.- Suck.. Suger på matte.. men men..

BYEBYE


Tyst med dig! Vi äger alla på matte! :D

2009-12-01 · 18:59:30

SERIÖST! Jag MÅSTE få G på matten! :O Det e typ PANIK! OCH JAG FATTAR INGENTING! Jag ligger ju efter som FAN! Jag har inte ens BÖRJAT med sannorlikhet än!! :''''''''O Jag vill bara gå å dränka mej i ån elr nåt ! >.<' ( elr kanske va sjuk imorn ) ( men det kan jag inte va å det suger häströv ) <3333

2009-12-01 · 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback