Blogg-Design


Heej!
 
Manda sovde över här i dag :) Men nu har hon åkt hem. Igår kollade vi på en film :) Kommer in ihåg vad den heter? Men det var i alla fall med Dakota Fanning :) Asså hon är ju en så duktig skåderspelerska redan då liksom! :O Orättvist.. 

Men Manda tvingade mig att hjälp henne med en blogg design -.- Men den jag gjorde var tydligen inte "tillräckligt" fin.. så hon gjorde en egen på en bajs sajt -.- så kolla hennes blogg nu i alla fall ( www.amandadavidssons.blogg.se ) :) Fast hon skulle ABSOLUT inte klarat det utan mig i alla fall ^^ Mina bilder och så hjälpte jag henne att få in den på bloggen ^^ jaja nu ska jag sluta skryta.. whatever.. Nu ska jag gå utifrån mitt rum :O börjar bli ganska instängt här -.- så SHARÅ!

Sen senare ska väll jag ändra min design lite -.- när jag har skaffat photoshop -.- Blev lite jobbigt att göra mandas design eftersom vi bara hade typ paint? men men!!

BYE BYE





HIHI tog kortet när Manda sitter och läser Eclipse i min säng :)




HATA BILDEN ASSÅ! XD Så fula dom blev! Jag kan se dej framför mej som paparazzi som fotar massa kändisar som sedan slår ned dej för att du e så jävla jobbig. xD HEHE (Y) Och bilderna ska va svarta tkr jag, Annars blev dom inte fina :O Asså så man inte ser mej utan bara bakgrunden. :) <33

2009-11-28 · 17:44:55

Jag tänkte nästan ändra min design igen :) Det ser faktiskt lite konstigt ut med bilden på sidan och det stör mej som fan xD HAHA <33

2009-11-28 · 23:11:41

Hahaaha! jag trodde det var bella då jag bara scrolla förbi! xD

2009-11-30 · 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback