New Moon och Vaccin

Heej!
ojoj, det var vart långa dagar nu -.- Ska försöka berätta det mesta :)
Såå... I går ( torsdag ) så var det gymnasiemässa i Älvsjö.. Kul faktiskt, Hittade många fina gymnasium, men kanske ett speciellt, hah Hon berättade att dom hade sprungit runt i stan och spelat vampyrer typ! Och att det var as pinsamt! Passar inte det mig eller vad?? Och att de inte hade någon matsal, utan att de typ käka på resturanger = KEBABB! YEAH! I like..

Jo, men efter gymnasiemässan så åkte jag hem. Jag åkte sedan in till stan igen för att möta THE GIRLS kl 20.00, men åkte lite tidiagre och va hos Manda.. Sedan gick vi först till flygis och köpte goodis :D YEY!
Sen raka vägen upp till Mc Donalds! Hah vi satt där några timmar, men vad ska man göra liksom? Men sen GICK vi ner till bion, tog lång tid? Vid gustavslund hittar Ellen en vagn med två korgar.. Hon gjorde allt som går att göra med en vagn! Hah Hon ba: Lägg era väskor här! Fast vi ville inte eftersom vi hade dyrbara saker i väskorna.. Och vi hade tur, bara några min efter så ramlar hon med vagnen, klumpigt? JAA! Sedan kom vi till slut ner till bion och hämtade ut våra biljetter.. Sedan gick vi upp till kryddan och lekte lite med Affischen som sitter där med New Moon :D hahhaha Och till SLUT!! Klockan började ÄNTLIGEN närma sig 23.59!!!! ;D

* NEW MOON *

DEN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄGDE!!! :O :O :O  Fy fan asså, Grät hela tiden ju! :O OJOJOJJ!! BÄSTA FILMEN PÅ YEARS ASSÅ! ( Förutom Twilight ) :D :D

Filmen slutade dock lite sent -.- somnade vid 3 .. Upp igen 06.20.. MMM... Snacka om att jag e trött?? , när jag går hemifrån glömde jag till och med busskortet, men mamma pigg som vanligt som körandes med full fart för att lämna det :) Hah tur.. Hade inte kommit på det för ens jag skulle gått på :O 

Tur som alltid, så hade vi typ prov på morgonen,, YEY! gick väll sådär, inge vidare asså, menmen :) 

Och så sedan mitt på lektionen så kommer lärare in och säger: Ja, 9A:1 ska ta vaccin nu.. FY FAN! :O Det var jag inte beredd på... Jag måste ha spänt mig asså. Men jag kände mig bara så LUGN efter jag tagit sprutan! :O Men så några minuter efter så vi gick tillbaka till lektionen så började jag små skit, Kändes som jag ville svimma bara, flimma som fan för ögonen! Ellen ba: Linda, du är helt vit, SOM JASPER! :O Och : Ska jag hämta vatten? Du har nog bara en överreaktion på sprutan! Men jag mådde as ILLA FAN! Var tvungen att gå till en toalett, trodde fan jag skulle spy för jag fick typ kväljningar, Men så fort jag satte mig ner så gick det över? eeeh?? Det försvann lika fort som det kom. hahah Hemskt asså XD

Sedan på profilen så hade några JÄVLAR rykt upp Manda och Moas Skåp! , Tagit allt med värde fan! :O Fatta!! Jag hade precis kommit från dansen då jag fick höra det från Ellen och dom :( FYFAN vad jag har lust att slå nån!

Men efter skolan idag så stannade vi kvar och hängdeoch väntade på bussen.. 
Sedan gikc vi typ bara runt i norrtälje. hahahh vi satt utanför kapphal och Ellen, Matilda och Malin skulle SÅKLART leka i rulltrappan -.- HAhhahahahah Sedan satt vi och sjöng hela tiden typ.. Stackars alla som skulle gå förbi XD 

Och sedan var det dags för NEW MOON IGEN!!!!!!!!  Men nu så satt den en as irreterande unge brevid mig och typ skratta vid ej roliga tillfällen? Och så hade jag AS ONT i armen pga sprutan.. -.- ( har fortfarande ) Men den var LIKA bra som första gången :D:D:D YEEEEY!!!! 

Och nu sitter och håller på dö, as ont i armen -.- Skit trött och pratar med Manda..  Best in life asså..

Jag glömde säkert massa saker men orkar inte skriva mer ..... -.- Natti natti

Lägger in bilder i morgon, piss trött nu -.-


00.00 hater det faktiskt. Inte 12.00.. xD asså jag ska slå ihjäl dom som gjorde det! :O Hatar det, Å man kan ju bara drömma om att få tillbaka sakerna åxå! :O Tänk dej Moa, Hon har ju inte nånting, Det kommeer ju kosta as mktför henne att köpa allt nytt, :O >.< Jävla unge då! xD Jag hade fan slagit ner den jäveln! hahah! Aja, Nu ska jag sova, Om det nu går. -.- Godnatt. <3

2009-11-20 · 21:51:15

*heter

2009-11-20 · 21:51:52

Fin blogg du har :D<3

Om du komenterar min blogg massor så komenterar jag din massor. :D

2009-11-21 · 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback