Formatering klar

Heej!
Nu har jag äntligen fått hjälp med formateringen.. Tog i stort sett hela dagen.. Min data är så konstig.. Ingenting fungerar typ.. Men nu funkar den och är glad :D Och jaja, Jag fick hjälp av jocke -.- så där.. Har sagt det.. (han sitter och tjatar att jag ska skriva att det är han som har hjälpt mig)

Han fixade också nya windows 7. :)



Mitt skrivbord :)


Wohooo :D Trodde aldrig du skulle skriva att jag hjälpt dig! Haha du fick verkligen kämpa för att skriva det -.-

Förresten, varför har du en klocka uppe i högra hörnet när du har en nere till höger? -.-

2009-11-22 · 20:30:45

Wohooo :D Trodde aldrig du skulle skriva att jag hjälpt dig! Haha du fick verkligen kämpa för att skriva det -.-

Förresten, varför har du en klocka uppe i högra hörnet när du har en nere till höger? -.-



(Glömde skriva namn och sånt i förra kommentaren :*( )

2009-11-22 · 20:32:17

hahaha, harry potter, nej tack ><

2009-11-23 · 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback