Fredag!!

Heeej!!
Idag är det FREEDAG! Äntligen! Den här veckan har varit piss lång -.-
Är fortfarande Superduper överlycklig att vi fick biljetter till New Moon! :D

Jag tror att jag äntligen ska flytta ner kaninburarna från mitt rum :D
Det är så äckligt när det ligger spån och bajspluttar överallt på golvet!
Och nu kanske det tillochmed lukta lite bättre i mitt rum ( hoppas ) ^^

SHA SHA


haha, när jag väl läste så somnade jag i soffan >< men ligger iaf på kapitel 10 nu :P är de verkligen bara jag som allti somnar när jag läser just DOM böckerna xd ?

2009-11-06 · 16:01:30

Nej, Ellen. Moa somnar åxå -.-' därför tog det henne en EVIGHET att läsa ut 1an. <3

2009-11-06 · 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback