Fredagen den 13

Heeej!
Idag fyller pappa år :D Fredagen den 13.. HIHI .. 46 år tror jag han fyllde? Hade igentligen ingen aning
men såg det på systers blogg XD
Först kom farmor och farfar förbi, trevligt, trevligt.. Och som vanligt så fick han en trisslott.. Och när
pappa inte skrapade till vinst så sa farmor det hon alltid säger: - "Det är som förgjort!" XDXD haha och när
hon sa det började alla vi skratta, hahha stackars henne, hon fatta noll XD

Några minuter efter dom hade åkt så kommer familjen Mattsson :)
Jonna, Roger, Bettan, Becka och Joakim ( beckas pojkvän ) som jag fick träffa för första gången..
Också trevligt.

Nu sitter jag och har VÄRLDENS träningsvärk i hela kroppen -.- Dumma dans och idrott..

Men men.. Sånt händer.. -.-
I morgon ska vi åka till Uppsala  :) Tror jag... Kolla något golv till källarn som
vi håller på att renovera.. KUL KUL :D:D

Ha det bra VA! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback