Klick tidningen

Heej!
Haha Jag följde med Jocke när han skulle lämna av Malin i norrtälje :) Sen så skulle vi bara stanna på 
flygis och köpa godis till Mamma och Pappa :) Hah Men jag kom sedan på att jag ville ha den hära Klick tdningen om där det står MASSA om New moon och så... Men i alla fall, så stod vi länge och kollade bland tidningarna med ingen Klick... Så vi åkte till Coop.. Hah samma sak där, stod och leta som fan med ingen tidning.. Sedan åkte vi till Willys, samma där... Nope paper.. Sen till pressbyrån, men dom hade stängt XD .. Hahha 
Men sen så åkte vi till statoil.. Hahha Inte så många tidningar där va? haha Nee,,, Sen till OK, haha samma som på statoil XD Men sen så bestämde jag mig för att åka EN gång till till flygis,,, Sen när vi kommer dit är det första vi ser: " Klick " Så jävla typsikt asså, så stod den typ vid kassorna istället för där alla andra normala tidningar brukar stå -.- Hahah men till slut så fick jag min tidning :D:D:D 

THE END  

Några bilder ur tidningen:



THE front page ASSÅ :O typ...



:O EDWARD :D



ROBERT :D



BELLA :D



Kristen :D



haha TEAM EDWARD!!
Det fanns TEAM JAKOB också men tog inte kort :)



JAKOB :D



Taylor :D



YEAH VOLTURI! :D




Hahha WHO NEEDS THAT LIKSOM??? Hhaha vi har ju redan dom bästa platserna till Smygpremiären :D
( OCH VANLIGA OFC! :D )



Jävla cp gris! :O VET DU HUR AVIS JAG E ELR? Här ligger jag sjuk.. UTAN TIDNINGSJÄVELN I HANDEN! FATTA!!! Du får skicka den på posten till mej! :O NU! KOMIGEN ! SNÄLLA (A) SPAR DEN SÅ JAG FÅR LÄSA DEN !! :D Hörru. Moa kanske inte ska med på smygis. :O Å jag vet inte om jag ska sova hos dej när jag har vart sjuk? :S Jag kanske ska försöka få pappa till å säga ja ist? <33

2009-11-14 · 22:39:49

Haha jaa det blev ett jävla åkande! ;) Och vem var det som köpte tidningen till dig då!? Jo det var JAG! :D Men såklart skriver du inte att jag var snäll som gjorde det! FY för dig Linda!

2009-11-15 · 03:34:04

jo jag följer med:)

2009-11-15 · 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback