Manda is Here :)


Heej!

Idag visade vi upp våran " Häng me " film som vi filmade och redigerade igår xD Ganska så fattig asså, men ganska bra gjort för en dag måste jag säga :D Och som vanilgt så fick man MYCKET hjälp av Jocke, utan honom skulle det gå bajs.. så mm,, tack.. -.-

Idag följde också Manda med Hem :) YEY! Vi tog en senare buss som gick vid 15.20 eftersom vi handlade massa gott gott på flygis :D ( Cola, fanta, Chips, gräddfil och En dip mix :D )
Hah det gick skit segt att gå hem -.- vi kunde inte bestämma vem som skulle skjutsa på cykeln eftersom den inte gick att skjutsa på xD hah Men vi kom hem i alla fall :D 

Hihi nu ligger Manda i sängen och läser Eclipse... Hon fick ta min bok efter som hon är dum och glömmer sin egen -.- men jag ligger ju också för tillfället i Eclipse! :/ JAJA :D Får läsa Twilight på Engelska :D
Jag måste göra en äckel deisgn till Manda, men hon kommer få sitta brevid och göra hela ^^ MOHAHHA ska bara hjälpa om hon behöver någon hjälp (A) 

Sedan ska vi kolla på film :) ( Ovanilgt ) Men eftersom vi har massa godis och sånt :) Typ nån " Man in fire? " Med bland annat Dakota Fanning :) 

HARE BRA VA! BYE BYE  

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback