Måndag + Twilight parodi

Heej!
Nu e jag hemma ( igen ) efter en helt vanilg tråkig dag i skolan.. Nästan i alla fall..
läraren i syslöjd var sjuk så då fick fick håltimme och vi har syslöjd sista lektionen så då
i slutade vi direkt efter idrotten ^^. Jag har tur som vanilgt och Mamma, Malin och Jocke var
stan så dom kunde hämta mig :D Fast jag kom ändå in hem för ens vid halv 3 .. -.-

I morgon ska vi tydligen gå på bio med skolan. Vi ska typ se Fighter, nån som har sett den?

Hahha dom flesta lärarna borde bli galna så mycket som vi snckar :O hahha som i dag på
matten så satt jag, Ellen och Petra och bara snacka om typ TWILIGHT parodi som vi vill göra, fast
vi har ingen som ska spela våran Edward..  :D Stackars Anna ( matte läraren )  var tvungen och flytta på Ellen som tydligen störde mest ^^ hahha.. Samma sak var det på Engleskan, fast då tog vi det
LITE lungnare.. ( för man vill ju inte reta upp Erik :O )

BYE



Filmen sög så de vet, så jävla tråkig asså!XD

2009-11-09 · 17:21:48

"Hahha dom flesta lärarna börjar nog gå oss på nerverna snart asså :O"



Det är inte NI som går lärarna på nerverna då? Tror du skrev lite fel där Linda! hHEHHE



//Bloggkontrollanten Znajgel

2009-11-09 · 17:28:19

Hah vad snackar du om? ;)



/ Linda

2009-11-09 · 21:45:20

HAHAHA så jävla bäst, Emmet hittade vi ju iaf xD

2009-11-10 · 16:10:46

Vilka ska va med? Å vem ska spela vem? :D <3

2009-11-10 · 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback