Min Cp Otursdag..

Hej!
Idag har det officellt varit min oturs dag -.- Det började med att jag vaknade piss sent.. Nellie väckte mig med
ett kedjebrev.. Så jag hann inte äta frukost ( som vanligt, yey ) Så när jag kommer till busstationen väntar Nellie
på mig som vanligt och vi missade Vigelsjö bussen som vi brukar åka eftersom min buss var cp seg..

Sen så sitter vi och väntar på nästa buss som skulle gått 07.51 Men när vi kommer ut 07.50 från vänthallen så står bussen där och vi är bara några meter från dörren men den åker såklart iväg utan oss!! Så vi får stå och vänta på nästa vigelsjö bussen som kom 20 min senare....

Sen när vi kommer till skolan hade vi matte... ( Ganska roliga lektion ) och Läraren gav mig nästan Skolk, men jag hann precis i tid.. Juste! När jag väl kom till skolan kom jag på att jag glömt min skåpnyckel..  -.- .. tur? njaaa...

Och så hade man utvecklingssamtal idag.. HATAR DET!!! Men som tur är har jag inget IG :) MITT MÅL!

Och idag när jag kom hem från skolan har jag bara tänkt på gymnasiet och vart jag vill gå nånstans och i vilket  pogram.... Hahah Jag och Manda har preatat i telefonen och kollat på olika gymnasium, vi funderar på Täby enskilda gymnasium?? Jag vill gå Media / Film men Manda vet fortfarande inte... :/

Och i morgon ska jag stanna kvar efters kolan med några friends och låna filmaulan och kolla TWILIGHT! :D

Just nu har jag Cp ont i huvet och är också cp yr... Och manda låter mig inte lägga mig och sova -.- ( pratar fortfarande med henne i tele ) -.-

MEN! Jag ska gå på New Moon om jag så ska sitta med en spyhink på BION! :O
Så ni där framför oss! AKTA ER!! MOHAHAHHAHAHAHAHHA ( vi sitter längst bak OF COURSE )

Hoppas ni har det bättre än mig!!


haha, asså fan vilken otur

2009-11-21 · 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback