New Moon - Good Bye


Heeej!


haha Manda och jag är Crazy -.- Vi planerar att eventuellt att gå och se New moon en sista gång innan den slutar gå på bio i Norrtälje.. och Jag tror att den slutar gå på Torsdag.. Så vi har bokat biljetter.. Sen är det ju bara vänta på att den kommer ut på film så man kan köpa den :O Det lär ju ta ett halvår? :O Därför ska man ladda upp sig och se den en sista gång :) Men ingen av oss har nå pengar -.- så om vi inte har nå pengar på torsdag så ska vi avboka :(


Så då blir det ju tredje gången man ser filmen på bio :D Den ÄGER!! :O

Nu när jag kollar på tror jag att jag har pengar faktiskt :O Jag har 40 kr löst.. Sedan har jag typ 90 kr på mitt kort?? hahah Men men.. Det ska nog lösa sig :D





hah jag hade tråkigt -.- XD



Har den bilden i mobilen också :))



:O:O Asså, det är hemskt, så fort man ser trailern eller en bild i tidningen eller så, då måste man bara SE filmen!!! :O


jag kanske också kan följa med och se den en gång till :P

2009-11-29 · 15:39:39

HAHAH! JAG VET! DET E HEMSKT! ASSÅ VERKLIGEN! MAN VILL BARA SE DEN FAN! :'O

MEN DET SKA BLI AS KUL ATT SE DEN IGEN! Jag lääängtar :D Och jag har åxå pengar, Jag fick en hundring av mamma från min månadspeng. HEHE <3

2009-11-30 · 18:17:07

hahah, ni är ägda :P den slutar gå nästa torsdag, då ska jag se den (a) :)

2009-12-02 · 15:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback