New moon

HEEEEEEEJ!!!
Jag har bokat biljetter til New moon nu!! :D:D:D:D:D:D:D
Både för smygpremiären och Vanliga :DD Längst bak i mitten på båda!! :D:D:D
Nu ska jag berätta hur det gick till :D

* Jag ligger och snarkar i soffan * Plötsligt vaknar jag över att det vibrerar i fickan?
" Manda " Ringer.. Jag svarar.. Hon säger: -" MAN KAN BOKA TILL NEW MOON I NT!! "
* Jag slänger mig upp i soffan och springer till mitt rum* Jag: - * SKRIIIIIKER *
Datan går inte igång, den är i vänteläge.. * jag får damp* Fredrik kollar in igenom dörren och
jag springer sedan till honoms rum och våldgästar hans dator eftersom min inte funka!
Jag snubblar över tangenterna när jag skriver på google : Norrtälje bio.. Jag kom in på min sida!

Jag ser new moon på 20 november! * jag pratar fortfarande med manda i panik * Hon sa väll nått som inte jag fatta för jag slängde ifrån mig mobilen för att kunna koncentrera mig..

Jag tröck på new mooon..... Jag bokade 6 platser längst bak fortfarande stressad som fan!!
Sen e det över.. Jag har bokat!!!!!
Sen går jag nästan lungt in till mitt rum och ser kollar igenom bokning så att allt blev bra.. DÅ ser jag att man kan boka till smygpremiären också! :O Då trycker jag där och nästan ingen har bokat! Så jag bokar där med längst bak i mitten :D:D:D:D

SÅNU VET NI THE STORY!!! Mitt hjärta gick från 40 till 380!!! :O



hahahah :) du skulle bara ha sett hur jag dampa på amanda på msn;p jag visste ju inte hur många de va jag skulle boka till, jag tänkte göra de, så fick jag hjärnsläpp och amanda va as seg på att svara för att hon snacka med dig i telefon också. Min mamma skrek typ hela tiden "ELLEN KOM NER NU!" för vi hade gäster, och jag gallskriker tillbaka "MEN CHILLA FÖRFAN!!! DOM SLÄPPER JU BILJETTERNA TILL NEW MOON!!!!!!!!!! JAG MÅSTE BOKA....:@#!!!??%@@#!!!" massa svärord för att mamma gjorde att jag inte kunde koncentrera mig på vad som hände :P HAHAHAHA :P Våra gäster typ bah vafan sksriker hon om :o ? haha, riktigt humor att man får sån jävla panik över New Moon och TWILIGHT överhuvudtaget :D

2009-11-04 · 20:24:09

HAHAHAHAHAHA!!! FATTA VAD STRESSAD JAG BLEV DÅ! ELLEN TJATAR SOM FAN PÅ MSN! LINDA SKRIKER I TELEFONEN Å FÅR INTE IGÅNG DATAN OCH PAPPA SITTER Å ROPAR PÅ MEJ FRÅN KÖKET ATT JAG SKA KOMMA! x'''D hahah jag typ fick panik å sprang runt, runt här i vardagsrummet. x''''D <333

2009-11-04 · 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback