Städning

Heej!
Idag har jag börjat städa på mitt rum :) Flyttade ner kaninerna i går, fast Kelly stackarn är rädd `
bara för att pappa sågar och bygger där nere :/ Men hon kommer vänja sig.. :/

Heh jag har precis flyttat på en byrå typ där jag har mina kläder och har precis hittat en jätte
äcklig spindel :O as ÄCKLIG! VID MINA KLÄDER OCKSÅ!
Så nu ska jag dammsuga lite ^^ kommer nog inte bli klar i dag.. Har massa mer att göra en att bara dammsuga.. Måste nog damma typ.. ÖVERALLT?
Och så måste jag tvätta gardinerna :) YO! 

Jag är också på jakt efter ett sugproppsspindelbo :O  JAG har liksom sett 5 st sånna på samma vägg typ..
EXAKT samma sugproppar.. -.- DOM SKA UTROTAS FRÅN MITT RUM! Z) ( My master plan )

SHARÅ



hehe jag tyckte bilden passade ^^,  :D


du har rätt linda, bilden passar dig hahah:)

blälä, jag hatar att hitta spindlar i rummet >< Men jag vill inte döda dom, dom kan få leva, så länge dom inte befinner sig i mitt rum :)

du skulle sett när de låg en korsspindel på mitt golv :O en hona dessutom!! den låg där med sina luddiga äckel ben och titade på mig... det va innan jag skulle sova fast dom andra va fortfarande vakna, så jag öppnar dörren, hämtar en tidning (den tidning som jag visste att jag aldrig mer skulle läsa) sen tog jag sats med tidningen bakom spindeln och sen putade jag till den med tidningen så att den flög ut ur rummet och det vart värsta dunsen när den landa >< sen stängde jag dörren direkt och kastade tidningen xD

2009-11-07 · 19:02:09

Hahhahahaha!! XDXD Jag har också en speciell " döda spindlar tidning" Ligger precis brevid mig :D Kan vara GANSKA så bra att ha :D

2009-11-07 · 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback