Höst Bilder

Hej!
Idag var jag ju med Manda :D Vi tog massa med nya höst bilder :D
Jag ska nu visa några av dom :D

Jag och Manda


Fina Manda :D


 JAG

Maandiis :D ( Amandadavidssons.blogg.se )


-.-


:D :D


Fy.. En utav alla oändligt fula bilder på  mig -.-


;D


......



Japp det var några bilder :D som ni såg, alla fina var på MANDA :D:D:D:D

BYE BYE



Haha, Det ska stå: amandadavidssons.blogg.se

Och fyihelvete va fula bilder det va ppå mej! :O <3

2009-10-18 · 14:57:45

du va också fin Linda:D

2009-10-31 · 19:25:39

FAN VAD COOLT!!! :D:D:D:D:D:D:D Dom där fotona som vi tog förra året e tagna en dag efter dom vi tog iår :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::DD::D:D COOOOOOOOOOLT VAAAAAAAAAA ? Och du som va helt inne på att ta dagen efter åxå!! :D:D:D:D

2010-10-21 · 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback