Norrtälje Marknad

Hej!

I går var jag på Norrtälje marknad med Manda :)
Jag tog bussen till Manda vid ca tre tiden och gick sedan till henne..
Hah Det började jätte bra faktiskt ( Not ) Det första vi gjorde var att vi mötte på en lärare -.-
Och båda vi var ju Sjuka från skolan :) Men som tur va hade ingen av oss henne igår :)
Heh Sen gick vi ner till marknaden och mötte massa roliga personer..
hah så när vi går till karusellerna är dom första vi ser är Ellen, Nellie, Moa, Johanna och Julia, dom har såklart
sminkat sig till fjortisar -.- .. haha ,, Efter det mötet köpte vi lite godis och gick sedan till Busstationen och skulle åka hem.. ( vi väntade på min buss ) . Men så kommer fjortis gänget igen.. Och de sklle åka till Mc-donalds. Det går ju inte säga nej till det (A) :D Så vi käka på Mc och där mötte vi även Ida :) Heh
Sen gick bara jag och Manda, de andra märkte det inte -.- Men det sminkade ju sig så.. ja.. säger sig självt..
Men så gick vi hem till henne och satte oss utanför på våran " bänk " vi brukar sitta på när jag ska bli hämtad.. Men Jocke och Malin är ju alltid så sega.. hah och sen kom den gulliga katten som vanligt :)
Hehe ganska kul dag ändå.. :)




heh.... Sega, ska du ha smäll eller? Du kan fan gå hem nästa gång, pissmyra. Vi hämtar dig sist, du är inte så viktig, hah ;)

2009-10-08 · 12:36:12

HAHAHAHAHHAHAHAH!!!! XD söta katten -.- SHURE! Jätte söt host (NOT)

2009-10-08 · 12:50:13

HAHAHAHHAHAHAHAHAH!! Jätte söt katt. HOST (NOT)

2009-10-08 · 12:51:26

OJ. Det blev 2 xD HEHE

2009-10-08 · 12:52:04

det var faktiskt Thomas fel, vi fick vänta på honom innan vi lämnade mamma :P sådetsåååå

2009-10-08 · 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback