Om jag kunde drömma

HejHej! 

Idag är en helt normal tråkig lördag :/ Det enda roliga är att jag kan läsa TWILIGHT!! Som jag brukar göra alla andra dagar i veckan också (A)
Idag har jag hunnit med ganska mycket fast klockan är drygt 12 :) Har städat kaninburar och tagit lite kort :) 
 
Just nu håller jag också på att spela " Hana Pestles Need " På piano :) Det går ovanligt bra faktiskt :D
Och imellan åt spelar jag lite på " Bellas Lullaby" Som e SÅÅ BRAA :D  
Jag funderar om jag ska kolla på twilight filmen sedan med massa cola och pringles :D
Nu ska jag gå och ha en någolunda bra lördag :)

Kram Linda


Seriöst du är störd. Läser Twilightböckerna dygnet runt, sen ska du kolla på filmen som du redan gjort 500ggr -.-

2009-10-03 · 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback