Trååkig dag

Heej!
Iförrgår och igår var jag med Mattis :D I söndags kollade vi på the eye och en annan dålig film xD Heheh
Jätte skoj :D

Idag har jag riktigt tråkigt, har för mesta dels bara kollat på dåliga serier på tv'n och läst lite twiligt, det är så TRÅKIGT för nästan ingen är inne på msn heller -.- Aja jag får stå ut den hära dagen för i morgon ska jag åka till MANDA "YEES" hon har flyttat ut till sitt lilla hus som jag ska få se :D ( Som kommer vara JÄTTE fint ) hhihiih
Man kanske ska ta en liten promenad med Tiffany om  jag orkar :)

`

The pictures on me ^^



Mattis? :S Grymt inte passande smeknamn på en tjej.

Min polare heter Mattis (kille) :O

2009-10-27 · 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback