Efterlängtade böcker

Hej!
Ush.. Måndag i dag dåra -.- Lovet är slut och jag är helt körd! Orkar knappt sitta här och skriva.. Jag har extrem huvudvärk och mår piss illa.. Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon :o
I morgon efter skolan var det tänkt så att jag åh Manda ska ner på stan och köpa bad short till torsdag, Jo för gissa då.. Vi ska bada med klassen -.- På eriksdalsbadet.. Men bada är ju alltid kul ^^.
På fredag är det Nationellt prov i matte.. som jag kommer suga på TOTALLT!
MEN en god nyhet idag! Jag och min boende grupp i " framtidens boende " Fick MVG på våra ritningar :D Betyder troligen ( hoppas )  att vi får det i vårat teknik betyg sen :D YEY! Juste! Efter badet på torsdag så hade vi planerat att stanna kvar i sthlm och kanske kolla lite balklänningar 8D he he..
åååååh! Jag vill verkligen ha två böcker :/ Det är The vampire diaries :) Liksom 2 storys i vardera bok av vad jag försått.. Alltså 4 storys :D

                                 

The Awakening, The stuggle och The Fury, The Dark Reunion :)

Nope, nu ska jag dra! SE YAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback