Eriksdalsbad

Heej!
Idag är jag extremt trött! Gick upp kl 06.00 ( Vilket e tidgare än jag brukar ) för att bland annat göra matsäck.. Vi åkte i alla fall till Eriksdalsbadet med klassen.. :) Tyckte det i alla fall va ganska kul :D Bättre än att ha No i 3 timmar -.-'.  Heh och denna gången gick vi inte av på fel i tunnelbanan ^^ ( som förra gången.. ) Lyckad dag tycker jag! När jag kom hem så käka jag en jäääääävligt god matlåda och sedan hjälpte jag Malin att fota Master pics på Janice. :) Sen så har jag hängt nere i källar'n :)
Och i morgon har vi sovmorgon (A) Eftersom det är nationellt prov i Matte... Vilket jag faktiskt är ganska nervös över, jag e inte bra på matte!
Men nu e jag svin trött så jag tänker sova ^^



Min master pic :) Malin fick som sagt ställa upp henne eftersom hon inte tar mig på allvar.. -.-

Juste! När jag tog den dära bilden så satt jag ner dåra.. Så ser jag att det kryper myror på mina byxor!! Typ myrbo? Fyfan vad hemskt! Kommer aldrig mer sitta på en äng..

Go Natt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback