Öppet Hus på Djurgymnasiet i Sthlm :)

Heej!
Heh Idag var vi på Öppet hus på Djurgymnasiet i sthlm! :D Första gången man var där dåra :) Heeh vi åkte ju buss och tunnelbana, och kan ni tro! Det gick som en dans! :D Haha Bussresan dit var ju bästa nånsin XD As rolig..  Det var faktiskt inte så svårt att ta sig dit igentligen med vi skulle ju krångla till det och försöka gå efter Petras gps ( som hon hade i mobilen ) Mm jooo, den funka ju bra! ( Efter itag -.- ) Vi gick åt helt fel håll i början såklart..
Men sen var vi i alla fall där och jag måste säga att jag STORTRIVDES! :D Jätte trevliga lärare och fina lokaler osv .. :) Det kommer nog faktiskt bli mitt förstahandsval 8) Inriktning Hund dåra :D heheh och nu sitter jag här efter en lång dag.. -.- I morgon har vi nationellt prov i matte, så därför börjar vi 9 :)

Heh juste! När vi gått ut från tunnelbanan så ser vi att det var massa roliga affärer 8D Värsta shopping stället, hah så där gick vi och kolla bland massa affärer :D ( Jag kommer trvias MYCKET bra )
Nu ska jag nog kolla på något avsnitt från Gossip Girl och slappna av lite -.- Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback