Påsklov!


Heej!
:D YES, nu är det äntligen fredag och påsklov! :)
Ikäll är det så att Jag,Manda och Petra ska gå på bio och käka ute :D Vi ska se Shutter Island :)

Det här lovet ska jag inte ligga och sova till 11-12, utan jag vill gå upp lite tidigare för då är jag mera pigg under dagen :)  Som i dag, då gick jag upp halv 10 istället för 11 :D Jag e pigg som SATAN.
Men nu tänkte jag ta en promenad med Tiffany och Fiffi, sen så måste jag väll städa mitt rum.. -.-

Juste! Jag har fått min jacka som jag beställt för länge sedan, det blev massa trassel eftersom vi aldrig fick den "första jackan".. Den hade typ förvunnit med posten eller nått.. Så de skickade en ny med ett armband också ^^. Min dag vart räddad :D

Och efter påsklovet är det sagt att vi ska simma i Eriksdalsbadet i stockholm.. -.- Jag e så smart (Y) Jag beställde en bikini men jag har hitills bara fått överdelen.. -.- Underdelen kommer typ i Maj? Ibland har man bara otur..

Nu ska jag gå en promenad ^^ Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback