Shutter Island


Heej!
:) Var ju på bio igår med Manda och Petra, filmen var jätte förvirrande :S Fatta typ ingeting.. Vet inte om man ska rekommendera filmen .. Jag tyckte dock inte att den var så bra att jag skulle kunna se den igen.. :/ Men bättra en att sitta hemma vid datorn en fredag kväll :D Vi var lite klantiga också eftersom ingen av oss hade läst om filmen alls -.- Haha lyckat (Y)

Jag och Petra lyckades i alla fall hinna med bussen igår efter bion :D Bion slutade typ 20.20 och bussen gick 20.30.. Jag åkte med en gammal remsa på bussen också :D Jag äger!

Igår såg jag också det nyaste avsnittet av The vampire diaries ( Avsnitt 16 ) Asså shit :O Sååå spännande! Kan inte vänta till nästa vecka! :O

Och n tänkte jag gå en promenad med Tiffany och kanske Fiffi om hon är snäll ^^

Se yah later!



2010-04-03 · 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback