Spexfotot är i morgon! :O

Hej!
Idag är det onsdag (Y) Vilket också brukar vara känd som lataste dagen :) Första lektionen hade vi svenska, faaaast vi jobba typ inget 8D Sen hade vi musik, var pinsamt som vanligt! :/ Och sen så var Lelle sjuk så det vart ingen bild.. Sen blev det äckel Lunch och efter det så satt vi typ ute i solen 40 min ^^..
På Engelskan så orkade inte jag läsa och Manda hade gjort ut sin step book, så vi fråga Erik om vi kunde få nästa step book.. Meeen, han hade bara en och den hade han gett till  Petra ;( Så istället fick vi Small steps 1 XD Vi gjorde ut mer än halva boken på den lektionen :P Jag vet. Vi äger!

Och så har jag haft en stooor ångest över vad jag ska vara på spexfotot i morgon :O Manda och Petra ska typ va " Rockare " Så vill dom att jag ska vara en " Nörd, Tönt "  -.- Men det får det väll bli eftersom jag inte har någon annan idé :/ Så nu ska jag pröva lite och se vad som passar :) BYE!



Du kommer att bli nördigt cool (y)

2010-04-28 · 17:21:13

hahahah ! Jag tycker attt du ska va tönt ! :D <3

2010-04-28 · 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback