Teknikgymnasiet öppet hus

Heej! :D haha idag blev det så att jag, Petra och Manda åkte till teknikgymnasiets öppet hus. FYFAN vad pinsamt! :O Och heeeerrreguuud vad jag nästan inte vill gå där! :O Så jag funderar på att antingen välja mitt andra som första val -.- Då kommer jag pendla till stockholm med manda :)

Mm det där skulle vara mitt dagliga åk -.- Det är ialla fall öppet hus där i morgon :O Man kanske ska åka sig och ta en titt ;) Det är ju faktiskt så att man ska välja ett gymnasium man trivs på! Och tekniska var ju såådär asså.. 


 

Ungefär 1 timme och 30 min stod det att det skulle ta ;) Kuuul! :) Men vill man så vill man :)
Förstår hur Manda tänker.. Såååååå, nån som vill med till stockholm i morgon? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback