The Short Second Life of Bree Tanner

Hejhej!
Sitter i köket, Vi väntar på att Matilda veterinären ska komma och chipmärka valparna :D
Matilda är väldigt sen måste jag säga.. -.- Hon skulle kommit kl 19.00.. Men vi e ganska vana så :D

Jag hörde det från Petra häromdagen och läste det nyss, en ny " Twilight " bok ska komma ut :D Boken heter " The short second life of Bree Tanner " .. Man måste i alla fall läsa den bara för att :D Vem vet? Den kanske är bra?
Jag hade också tänkt att kolla på Sagan om de två tornen men tv'n skulle vara upptagen ikäll -.- Så därför får det bli en B film ( en film på datorn ) ..Tror jag ska se " The prince and me " Den var det länge sedan man såg :)

Hare gött! :D 





Vafan ? :O Jag läste om den på Stephenies hemsida.. Det är ju fan om Bree ! Som va sa ! Fast att vi var ironiska .. Men det är ju så ! Den handlar ju om hur det var att va Bree och nyfödd. :''O Visste inte jag. Cooolt (Y)

2010-04-07 · 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback