The Vampire Diaries

Hjälp mig! :D
Både jag och Manda har hittat en serie som slår allt! :D Bästa någonsin! Den slår tillochmed Twilight! :o Förstå då hur bra den e? Hah Den heter The vampire Diaries och påminner väldigt mycket om twilight (har för mig att jag redan skrivit om the vampire diaries?) Men.. Serien är baserad på böcker :D Vilket betyder att dom måste läsas. Otur som vi har så finns dem typ inte på svenska, bara engelska.. Men vill man så vill man ^^ Förbättra sin engelska är aldrig fel :D 
Vi har kommit ganska så djupt in i serien :) Vi väntar på avsnitt 17 som kommer i morgon 8D.. hehe Ett nytt avsnitt varje vecka :D
Ååååh orkar inte vänta till i morgon på nästa avsnitt -.-' .. Tortyr!
Men för att lindra smärtan så ska jag se på några avsnitt ^^ BYE!

Ps. Manda skrev precis något som förstörde allt -.-.. De finns bara 19 avnitt i säsong 1.. Det betyder att vi får vänta HURLÄNGESOMHELST på säsong 2!! :'( Klara inte av det här längre, it kills me! ( he, he, New moon ^^ )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback