Remember Me :)

Heej :)
Idag vare som sagt matte nationellt prov :/ Hoppas jag får G.. 
Jag e sååå smaart (Y) Så jag gick in på gymnasieintagningens hemsida för att kolla när vi skulle få de preliminära intagningarna, så läser jag " 16 april.
Någon gång under eftermiddagen öppnas gymnasieintagning.se för visning av preliminärt intagningsresultat".. Jag ba.. Meeh, det är ju typ nu?
Så jag gick inne och kolla, Och dääär var det :D Resultatet! Jag kom in på mitt förstahandsval! Vilket är det som räknas! Och för en liten stund sen så fick jag ett brev från royal bio där man fick ett erbjudande att om man samlar en grupp kompisar ( Minst 5 st ) Så får man betala 20 kr var :D Så det har jag gjort.. Bokat biljetter till Remember Me på söndag :D NAJS!

Dagens låt: Barcelona Blues - Anna bergendahl 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback